Ακολούθησέ μας στο Facebook

Οι Έλληνες γυρίζουν την πλάτη στο φρέσκο γάλα


Γύρω στο 30% υπολογίζεται η μείωση κατανάλωσης φρέσκου γάλακτος την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα. Η κατάσταση για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην συγκεκριμένη αγορά γίνονται ακόμη πιο δύσκολη καθώς στην μείωση της κατανάλωσης θα πρέπει να προστεθεί η αύξηση του ανταγωνισμού με την είσοδο νέων παικτών αλλά και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Πέρα από το φρέσκο γάλα πτωτικά κινούνται – με εξαίρεση το μακράς διαρκείας – και οι υπόλοιπες κατηγορίες γάλακτος, όμως το φρέσκο γάλα είναι αυτό που έχει την σημαντικότερη πτώση με αποτέλεσμα να υπολογίζεται σήμερα να έχει φτάσει στο 1/3 της κατηγορίας.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα μεγάλη γαλακτοβιομηχανία η συνολική αγορά του λευκού γάλακτος εμφάνισε πτωτικές τάσεις το 2021 τόσο σε όγκο (-5,2% ) όσο και σε αξία (-4,4%) κυρίως λόγω της πορείας της υποκατηγορίας του φρέσκου γάλακτος (-7,5% σε όγκο και -7,7% σε αξία).

Κατά την ίδια περίοδο η υποκατηγορία γάλακτος υψηλής παστερίωσης ήταν οριακά ανοδική σε αξία (+0,2%). Σύμφωνα τώρα με την τελευταία μελέτη της ICAP το γάλα μακράς διάρκειας έχει καταφέρει και ανακάμψει πλήρως σε σχέση με μία δεκαετία πριν, ενώ μικρότερη ανοδική πορεία παρουσίασαν το γάλα μακράς διάρκειας και το συμπυκνωμένο γάλα.

Περισσότερα:

https://www.powergame.gr/epichirisis/292434/oi-ellines-gyrizoun-tin-plati-sto-fresko-gala/


© all rights reserved
made with by templateszoo